Мистецтво 9 клас

Уроки №9-17 "Розділ ІІ. Екранні види мистецтва.  Форми поширення мистецтва"


УРОК 17 

ПЕРЕВІРЯЄМО СВІЇ ДОСЯГНЕННЯ

Екранні види мистецтва. Форми поширення мистецтва


1. Які екранні види мистецтва ви знаєте?

2. Назвіть жанри кінематографа. Наведіть приклади.

3. Чому екранні види мистецтва називають синтетичними?

4. Назвіть способи й форми збереження і поширення мистецької спадщини.

5. Які специфічні засоби виразності застосовують у кіно і телебаченні для створення художнього образу?

6. Наведіть приклади рекламних роликів з яскраво вираженим мистецьким наповненням.

7. Поміркуйте і визначте, що об’єднує ці твори мистецтва. Який з них «зайвий» у цьому ряду? Поясніть.

8. Порівняйте твори на один літературний сюжет (Микола Гоголь «Вечори на хуторі біля Диканьки»). Зробіть висновки.

9. Оберіть у підручнику твір мистецтва. Схарактеризуйте його, висловіть емоційно-ціннісне ставлення до нього.

10. Доведіть або спростуйте думку про те, що світ, у якому ми живемо, наскрізно наповнений мистецтвом або різними мистецькими впливами.

11. Поміркуйте і створіть перелік аргументів на користь важливості мистецтва в житті кожної людини.

12. Створіть ескіз художнього оформлення квитка до кінотеатру чи театру.


УРОК 16. 

Розвиток кінематографа й телебачення сприяв активній популяризації мистецтва. Зокрема, стали доступними для великої глядацької аудиторії різноманітні мистецькі події, що відбуваються у світі. Фестивалі, театральні прем’єри, концерти класичної або естрадної музики, які ми хотіли б відвідати, але через великі відстані чи інші обставини не можемо цього зробити, саме завдяки телебаченню приходять до нас — і ми насолоджуємося мистецтвом, не виходячи з дому.

Театральні вистави, концерти, різноманітні мистецькі заходи на телебаченні можна передавати у прямій трансляції чи в запису.

Завдяки телебаченню сьогодні ми можемо у прямій трансляції побачити театральні вистави з будь-якої точки світу. Особливістю прямої трансляції є те, що вона здійснюється з місця її постановки без попереднього запису. Прямі трансляції переважно бувають приурочені до визначних дат або подій у житті театру, наприклад, відкриття або закриття театрального сезону, прем’єрні вистави, ювілейні постановки, опери з особливим складом запрошених виконавців, бенефіси, вечори пам’яті тощо.

Такі трансляції для глядачів можуть бути як безкоштовними (транслюватися по домашніх телеприймачах), так і платними, якщо здійснюються у певних приміщеннях (як правило, це — цифрові кінотеатри), куди заявлено платний вхід (переважно телеканали купують ліцензію — дозвіл на таку трансляцію). Таку форму останнім часом використовує, наприклад, оперний театр La Skala, відкриваючи новий сезон.

1 — Інтер’єр театру La Scala; 2 — кадр з опери Джузеппе Верді «Симон Бокканегра»

Інтернет є потужним засобом впливу в сучасному медіапросторі і має великі можливості для підвищення інтересу користувачів до мистецької спадщини. Завдяки інтенсивному розвитку у ХХІ столітті інтернет-технологій з’явилася можливість інтернет-трансляцій театральних постановок. Наприклад, більшість відомих світових оперних театрів (зокрема, Нью-Йоркська Metropolitan Opera, Лондонський Covent Garden) проводять регулярні інтернет-трансляції для своїх шанувальників.

Телевізійна чи мережева трансляція театрально-концертного дійства є передусім засобом технічної передачі вистави в момент її сценічного здійснення. А завдяки використанню специфічних телевізійних прийомів (зміні планів, переміщенню камери, суміщенню кадрів тощо), наближенню виконавця до глядача, виділяючи його крупним планом, у традиційне дійство привносяться специфічно телевізійні художні доповнення. А показ зацікавленої, схвильованої, розчуленої публіки в залі допомагає глядачеві повністю поринути в атмосферу дійства.

Але частіше по телебаченню транслюються вистави у формі екранної версії — адаптації. Спектакль знімають заздалегідь на сцені театру; режисер готує його до виходу на екран, активно застосовуючи засоби кіно — плани, ракурси, монтаж тощо та художні прийоми телемистецтва.

Сучасні телевізійні фонди багаті (і постійно поповнюються) записами різноманітних вистав музичного і драматичного театру. Зйомка більшості з них відбувається в умовах реальних театральних вечорів, і тоді в екранних версіях глядач спостерігає вмонтовані кадри з глядацької зали. Утім, для створення телеверсій окремі вистави можуть записуватися на театральній сцені в оточенні звичних декорацій, але за відсутності глядачів — не під час публічного показу. І тоді в екранній версії глядач спостерігає лише сценічний простір спектаклю.

Наведіть приклади прямих трансляцій мистецьких заходів (наприклад, концертів відомих виконавців, творчих конкурсів тощо). Поміркуйте про роль телебачення в поширенні мистецтва.

Іншими формами «нового життя» театрального твору є екранізація та створення оригінальних екранних творів спеціально для теле- чи кіноекрана.

Сутність екранізації полягає у відтворенні режисерського прочитання існуючого сценічного твору за допомогою художніх прийомів кінематографічного та телевізійного мистецтва — тобто зйомці кіно- чи телефільму за сюжетом і музикою відомої вистави (балету, опери, мюзиклу тощо). До цієї форми належать і мультиплікаційні версії відомих сценічних творів.

Кадри з кіномюзиклів: 1 — «Містер Ікс»; 2 — «Ісус Христос — суперзірка»

В українському кіно перші оперні екранізації з’явилися ще на початку його розвитку — «Наталка Полтавка» (1936) та «Запорожець за Дунаєм» (1937) режисера Івана Кавалерідзе. Ці улюблені українські опери не раз екранізували різні режисери.

Кадри з екранізацій: 1 — «Наталка Полтавка»; 2 — «Запорожець за Дунаєм»

Поцікавтеся, екранізації яких відомих літературних творів здійснили українські телережисери. Дослідіть, які твори є улюбленими (їх екранізували кілька разів).

Екранізація є улюбленою формою популяризації й інших музично-театральних жанрів — балету, мюзиклу, оперети. Улюбленими картинами телеглядачів є екранізовані оперети «Містер Ікс» (реж. Юлій Хмельницький), «Весілля в Малинівці» (реж. Андрій Тутишкін), «Принцеса цирку» (реж. Світлана Дружиніна), роботи Яна Фріда «Сільва», «Летюча миша». Дуже популярні екранізовані мюзикли, наприклад «Звуки музики» (реж. Роберт Вайз), «Ісус Христос — Суперзірка» (реж. Норман Джуісон), «Привид опери» (реж. Джоел Шумахер) та ін.

Кадри з анімаційних творів: 1 — балету-мультфільму «Лускунчик»; 2 — опери-мультфільму «Снігуронька»

На дозвіллі перегляньте один із вищезазначених творів або іншу екранізацію в кіноверсії та театральній постановці. Поміркуйте про переваги кожного втілення літературного твору.

Створюючи мультиплікаційні опери і балети, автори вимушені робити певні скорочення, щоб мультфільм тривав не більше ніж 30 хв, що зумовлено віком аудиторії — маленьких телеглядачів. З-поміж відомих таких творів є опера-мультфільм «Снігуронька» (реж. Іван Іванов-Вано), балет-мультфільм «Лускунчик» (реж. Борис Степанцев), мультфільм «Уявна опера» (реж. Паскаль Рулен), що складається з 12 коротких номерів — арій з опер Вольфганга Амадея Моцарта, Джузеппе Верді, Жоржа Бізе та ін.

Серед фільмів студій Волта Діснея, створених на основі популярної музичної класики, — «Фантазія» (1940) з її балетними епізодами (сюїтою з «Лускунчика», «Танцем годинників», «Весною священною») та «Фантазія» (2000) з «Карнавалом тварин».

Існують також опери, балети, мюзикли, оперети, що створені спеціально для теле- чи кіноекрана і не мають сценічного аналога. Їх створюють композитор, режисер і хореограф у складі постановочної групи фільму. Найвідомішою кінооперою є твір французького режисера Жака Демі і композитора Мішеля Леграна «Шербурзькі парасольки». У фільмі немає жодного розмовного діалогу — лише спів. Структура кінофільму також відтворює будову опери — у ньому три акти: «Від’їзд», «Розлука» та «Повернення».


З-поміж найвідоміших кіномюзиклів, створених для телеекрана, — «Весь цей джаз» (реж. Боб Фосс), «Мулен Руж!» (реж. Баз Лурман) та ін. Музичні комедії, що звучали з телеекранів нашої батьківщини впродовж багатьох десятиліть, — «Веселі хлоп’ята», «Волга-Волга», «Труффальдіно із Бергамо», «Мері Поппінс, до побачення» тощо, — це, по суті, також оригінальні кіномюзикли.

Український екран початку ХХІ століття відзначився цілою низкою кіномюзиклів: «Вечори на хуторі біля Диканьки», «Шалений день, або Одруження Фігаро», «Попелюшка», «За двома зайцями» та ін. До виконання цих творів запрошувалися відомі естрадні виконавці, у них прослідковується наскрізна музична драматургія, рівноцінність акторської гри, співу та хореографії, ознаки, що дають усі підстави називати їх телемюзиклами.

Кадри з кіномюзиклів: 1 — «Вечори на хуторі біля Диканьки»; 2 — «Сорочинський ярмарок»

Перегляньте один з кіномюзиклів. Висловіть власне ставлення та обґрунтуйте його. Поміркуйте і назвіть відомі анімаційні мюзикли (мультимюзикли). Які емоції вони викликають? Якими засобами це досягається?

Нові сучасні інтерпретації класичних творів мистецтва із використанням комп’ютерних технологій, різноманітних художніх поєднань — це захопливі видовища, що залучають до мистецтва велику аудиторію.

Наприклад, балетно-акробатична інтерпретація балету Петра Чайковського «Лебедине озеро», яку створили митці із Шанхая, змушує, затамувавши подих, спостерігати за неймовірними трюками виконавців. Хореограф Жао Мінг поєднав воєдино класичний балет і стародавню китайську акробатику. Це казка з оригінальним хореографічним, сценічним, світлотехнічним, відеографічним та акробатичним наповненням, де використано найсучасніші світові технології.

«Лебедине озеро» (хореогр. Нао Мінг)



Однією з візитівок Гонконгу є світлове шоу «Симфонія вогнів», яке вражає своєю масштабністю і різнобарв’ям. Його проводять на дахах і стінах сорока гонконгських хмарочосів, які підсвічуються різнокольоровими вогнями, і перед глядачами з’являються химерні казкові дракони, герої народних китайських переказів, красиві квіти й різноманітні геометричні фігури. Крім світла прожекторів, одночасно запускаються феєрверки та звучить гучна класична музика в сучасній обробці. Шоу складається з п’яти актів, кожен з яких сповнений таємного змісту, як це здавна прийнято в китайських традиціях: пробудження, життя, спадщина, співпраця, святкування. Фінал — найбільш вражаюча частина «Симфонії», коли калейдоскоп вогнів буквально «підриває» нічний простір, з дахів хмарочосів угору спрямовуються вогні феєрверків, а урочиста музика доповнює святковий настрій.

Шоу «Симфонія вогнів» у м. Гонконг

Ще одне дивовижне видовище — світло-музичні фонтани, що чарують глядачів у багатьох місцях світу. Зокрема, «співаючі фонтани» в Празі мають широкий репертуар виконуваних творів: від класики до сучасних музичних композицій. Найчастіше звучать мелодії з опер чи балетів, причому одночасно можна спостерігати й невелике театральне дійство на майданчику перед фонтанами під музику, яка звучить. А під час деяких вистав здійснюється проектування фільмів прямо на воду в супроводі балету. Водні вистави супроводжуються музичними фрагментами з творів таких майстрів, як Бедржих Сметана, Вольфганг Амадей Моцарт, Антонін Дворжак та ін. Можна також почути й саундтреки до фільмів: «Маска Зорро», «Титанік», «Ромео і Джульєтта» тощо.

В Україні в м. Вінниці відкрито найбільший у Європі плавучий світло-музичний фонтан, вражаючі шоу якого відбуваються під супровід музики відомих композиторів минулого і сучасності.

Музичні фонтани: 1 — у м. Вінниці; 2 — у м. Празі

Поцікавтеся, де ще в Україні є світло-звукові шоу з фонтанами. Чим вони цікаві?

Сучасний світ характеризується прагненням митців до освоєння нових просторів, зокрема електронного зображення, технологічних об’єктів тощо, і створення на їх основі (чи за їхньою допомогою) різноманітних арт-об’єктів, які часто стають самоцінними й самостійними творами мистецтва. Розвиток сучасних технологій і проникнення цифрового світу в повсякденне життя стали чудовим приводом для художників освоїти нові медіа, поштовхом до народження медіа-мистецтва (медіа-арт), у якому художнім полем є сучасні комунікаційні технології — Інтернет, телефонний зв’язок, будь-який інший вид і формат передачі сигналу по дротах та через мережу.

Особливістю мистецтва нових медіа є відсутність фізичної оболонки творів, що створені за допомогою технологій, включаючи цифрове мистецтво, комп’ютерну графіку, комп’ютерну анімацію, віртуальне мистецтво, мережеве мистецтво (нет-арт), інтерактивне мистецтво тощо. Простіше кажучи, замість пензлів, фарб, музичних інструментів тощо медіа-митці використовують комп’ютер і різні мови програмування.

Завдяки медіа-арту створюються різноманітні інтерактивні, електронні світи, які занурюють людину у віртуальну реальність. Продуктами медіа-мистецтва є відео та медіа-інсталяції, у яких здійснюється публічний показ художніх «конструкцій» з телевізійних і відеоприладів, підпорядкованих єдиному художньому задуму; арт-проекти, наприклад інтернет-сайти, які є самостійними витворами мистецтва і можуть існувати тільки в цифровому мережевому просторі тощо.

Чи звертаєте ви увагу на те, як оформлено інтернет-сайти? Що вас приваблює в тих, що зацікавили вас? Які засоби застосовують сучасні розробники сайтів для активізації уваги користувачів? Поміркуйте, які знання та вміння необхідні для такої діяльності.

У всі часи митці прагнули освоювати невідомі простори, використовуючи механізми, фарби, запозичені в різних сферах життя. Справжньому митцю одночасно й вистачало того, що під рукою, і завжди було чогось недостатньо: мало простору на полотні, мало об’єму, руху, фактури, мало дихання, мало сучасності, дії, мало життя... І це — та сама спроба проникнути в навколишній світ, осмислити сучасну реальність, навчитися жити в ній, художньо опанувати, перетворити і відобразити її.

Можливо, саме тому у другій половині минулого століття, коли з’явилася перша переносна відеокамера, митці активно почали освоювати новий, екранний простір. Завдяки екранним видам мистецтва з’явилася можливість широкої пропаганди і поширення мистецтва в нашому довкіллі (через прямі трансляції мистецьких подій, їх адаптації; екранізації відомих драматичних чи музичних творів або створення оригінальних мистецьких телепродуктів тощо). З приходом ери Інтернету можливості популяризації та творення мистецтва розширилися ще більше.

Активний розвиток технологій дав поштовх до поширення можливостей популяризації мистецьких шедеврів, що зберігаються в музейних колекціях: з’явилися нові форми експонування, презентації і популяризації мистецької спадщини людства, які сприяють поширенню класичної культурної спадщини серед широкої аудиторії.

Більшість того, що нас оточує, наскрізь просякнуто мистецькими впливами: наприклад, споживача (чи користувача), звичайно, зацікавить відеоролик з яскравим музично-візуальним рядом, білборд з креативним художнім оформленням або інтернет-сайт із захопливою анімацією. У повсякденні нас оточують різноманітні дизайнерські речі та арт-акції, на які ми природно емоційно відгукуємося і складаємо певне власне ставлення. Тобто мистецтво повсякденно оточує нас, впливає на наші емоції, формує наші смаки і ставлення до світу.

І це важливо, адже мистецтво — духовний, емоційний, ціннісний досвід людства, який об’єднує людей різних націй, континентів і віросповідань, спонукає до роздумів і творчості.

Оформлення інтернет-сайтів


ФАКТ

Дедалі частіше ми чуємо і навіть самі вживаємо такі слова, як «благодійність» та «меценатство». Благодійність як цілеспрямована діяльність на користь інших — це і піклування, і покровительство, і спонсорство. Один з видів благодійності у сфері культури звичайно характеризується як меценатство.

Слово «меценат» виникло від власного імені й уживається у значенні «багатий покровитель наук та мистецтв». Гай Цильній Меценат (VIII ст. до н. е.) був римським політичним діячем, одним зі сподвижників імператора Августа. Він надавав матеріальну підтримку групі поетів, до якої входили, зокрема, Вергілій, Горацій та ін. Про меценатство говорили, маючи на увазі грошові вкладення в будь-які сфери суспільства, і зараз, по суті, меценат — це людина, яка допомагає представникам різних видів мистецтва, науки, культури.

Тематичні запитання і завдання

1. Які форми поширення мистецької спадщини існують у наш час?

2. Яку роль відіграють екранні види мистецтва, Інтернет у популяризації творів мистецтва?

3. Поміркуйте, що потрібно робити для зацікавлення молоді творами різних видів мистецтва.

4. Напишіть есе про значущість мистецтва для встановлення діалогу між різними народами світу.

Робота з додатковими джерелами інформації

Зробіть добірку творів різних видів мистецтва, що мають єдину літературну основу (наприклад, «Запорожець за Дунаєм»: опера С. Гулака-Артемовського; екранізації режисерів І. Кавалерідзе (1937), В. Авраменка (1937), В. Лапокниша (1953), Н. Засєєвої-Руденко (2007)). Порівняйте їх.

УРОК 15. 

«Без минулого нема майбутнього» — ця істина часто-густо забувається. Зберегти культурну спадщину, зробити її загальнодоступною, щоб долучити до загальнолюдських цінностей, зокрема, молоде покоління, — ось мета, для досягнення якої здійснюються різноманітні державні (і міждержавні) програми, заходи, створюються музеї, мистецькі галереї, бібліотеки, архіви тощо.

Англійський письменник, художник і теоретик мистецтва Джон Раскін говорив: «Великі нації пишуть свою автобіографію у трьох книгах — у книзі слів, у книзі справ і в книзі мистецтва, але лише остання заслуговує на повну довіру».

Перейди за посиланням, виконай урок

Поширення мистецтва: музеї та галереї  

https://sway.office.com/EI04RJkGDYdCK0hc?fbclid=IwAR1fXm-S5IHckYcJegDTArcoyZqRYxCgkEVO4uRbIGJRvrP9vZxlkfhQogc

Дивовижні бібліотеки світу



Підручник з Мистецтва. 9 клас. Гайдамака - Нова програма

Музей, картинна галерея: збереження, презентація і популяризація мистецької спадщини


СЛОВНИК

Музеї художні — музейні заклади, колекції та експозиції яких відображають історію і сучасний стан образотворчого і декоративно-ужиткового мистецтва. Виділяють такі типи цих закладів: музеї широкого профілю (живопис, графіка, скульптура, декоративно-ужиткове мистецтво); музеї, присвячені одному з видів мистецтва (картинні галереї); музеї, присвячені відомим художникам (зокрема, меморіальні музеї).

Пам’ятка культури — визначна споруда, археологічний об’єкт або витвір мистецтва, що є частиною культурного надбання країни, людства загалом (пам’ятка історії, літератури, мистецтва, мови, права тощо) і охороняється законом. Залежно від наукової, історичної і художньої цінності пам’ятки культури бувають світового, державного і місцевого значення. В Україні нараховується понад 160 тис. пам’яток культури.

Художня галерея — тип художнього музею.

ЮНЕСКО (англ. United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization, UNESCO) — міжнародна організація, спеціалізована установа Організації Об’єднаних Націй з питань освіти, науки і культури, яка при співпраці своїх членів-держав сприяє розвитку національної культури, охороні пам’яток культури тощо.

ТАМАТИЧНІ ЗАПИТАННЯ,  ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ, РОБОТА З ДОДАТКОВИМИ ДЖЕРЕЛАМИ           (НА ВИБІР)

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ

Розробіть вітальну листівку до Міжнародного дня музеїв (18 травня) або рекламний буклет, календар, афішу чи запрошення для мистецького заходу.


Запитання і завдання

1. Що є об’єктами культурної спадщини? Які культурні пам’ятки України перебувають під охороною ЮНЕСКО?

2. Які форми збереження культурної спадщини ви знаєте? Назвіть найвідоміші художні музеї та галереї світу.

3. Як музеї та виставки застосовують сучасні технології для популяризації мистецтва?

4. Поміркуйте над значенням існування різних форм збереження і поширення культурної спадщини.

Робота з додатковими джерелами інформації

Дослідіть, які художні музеї чи картинні галереї працюють у вашій місцевості.

Зробіть повідомлення про один з художніх музеїв (чи галерей) світу. Не забудьте вказати в ньому про місцезнаходження музею, історію заснування, його мистецьку спадщину та ваші особисті враження від експозицій.

Поцікавтеся, які об’єкти внесено до списку Світової культурної спадщини ЮНЕСКО. Оберіть один з них, дослідіть його, поділіться своїми висновками з однокласниками (однокласницями).

Знайдіть в інтернет-джерелах інформацію про різноманітні арт-проекти, завдяки яким популяризується класичне мистецтво.




УРОК 14.

ФОТОМИСТЕЦТВО. РЕКЛАМА

ПЕРЕЙДИ ЗА ПОСИЛАННЯМ, ВИКОНАЙ УРОК

Фотомистецтво

https://sway.office.com/kv2xdawDPrd9QdR9?fbclid=IwAR3ngTWt_MdikZ20AginRqGQ8l-yr6kB8SMA0vKwNDc5nL7neu9XpP0f-lY

Реклама

https://sway.office.com/dxmQF5gGBGVhSznX?fbclid=IwAR0mkDa1S43RhXr_0Cu1bkOKFEr0kyNtBQxx2ezOgZu0mX-bR66UHr2tmRo

Мистецька скарбничка

Білборд (англ. billboard — афіша, реклама на дошці) — рекламний щит на підставці, встановлений зазвичай на узбіччях автотрас поблизу місця продажу рекламованого товару, один з найпопулярніших видів зовнішньої реклами.

Бренд (англ. brand — клеймо) — комплекс уявлень, асоціацій, емоцій, ціннісних характеристик про продукт або послугу. Складовими бренду є елементи фірмового стилю: назва (слово, словосполучення), логотип, палітра кольорів тощо.

Реклама (від лат. «виголошую») — елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.

Фотографія (від грец. «світло» та «пишу») — сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які мають на меті реєстрацію зображень об’єктів за допомогою світла.

Фотомистецтво — створення за допомогою технічних засобів зорового образу документального значення, художньо виразного і достовірного, що фіксує в застиглому зображенні мить дійсності.

Фоторепортаж — оперативний жанр фотожурналістики, що складається із серії знімків, на яких висвітлюється певна подія.

ТЕМАТИЧНІ ЗАВДАННЯ

1. Назвіть засоби виразності фотомистецтва. Порівняйте з живописом і графікою.

2. У чому полягають особливості професії фотохудожника?

3. Які є способи розповсюдження рекламної інформації? Розкрийте вплив реклами на суспільство.

4. Поясніть специфіку реклами як своєрідного синтетичного виду мистецтва.

 Професійні випробування (на вибір). 

Самостійно сфотографуйте цікаві куточки свого краю. Виконайте оформлення у вигляді презентації.

 Запропонуйте ідею або розробіть  рекламний плакат про охорону довкілля або шкідливість куріння.



УРОК 13. 

ПЕРЕЙДИ ЗА ПОСИЛАННЯМ, ВИКОНАЙ УРОК

https://history.vn.ua/pidruchniki/nazarenko-art-9-class-2017/28.php

ТЕМАТИЧНІ ЗАВДАННЯ

1. Які особливості художньої мови телемистецтва?

2. Назвіть основні телевізійні жанри та схарактеризуйте їх на конкретних прикладах.

3. Дослідіть коло творчих професій, задіяних у сучасному телебаченні. Які є відмінності зі сферою кіномистецтва?

4. Створіть рейтинг телепередач, проведіть конкурс телерецензій на них.

 Професійні випробування 

 Розділіться на міні-групи відповідно до телепрофесій (сценарист, режисер, оператор, актор, співак, художник-постановник, звукорежисер тощо). 

Використовуючи сучасні технології, створіть музичний відеокліп і продемонструйте його учням вашої школи.

УРОК 12.















ПЕРЕЙДИ ЗА ПОСИЛАННЯМ, ВИКОНАЙ УРОК

https://history.vn.ua/pidruchniki/nazarenko-art-9-class-2017/27.php

ТЕМАТИЧНЕ ЗАВДАННЯ

Які українські художні фільми ви подивилися останнім часом? Який саме кіножанр найбільш приваблює вас? Чому?

Напишіть критичну статтю або есе про фільм вітчизняного виробництва, який вам найбільш сподобався (не сподобався). Перегляньте фільми українських режисерів, про які йшлося. Обов'язково охарактеризуйте їх .


УРОК 11. 

Перейди за посиланням, виконай урок

https://history.vn.ua/pidruchniki/gajdamaka-art-9-class-2017/9.php

Запитання і завдання

1. Назвіть специфічні для кінематографа засоби виразності.

2. Доведіть, що грим, костюми, декорації є невід’ємною складовою кінотвору.

3. Поміркуйте, яка роль цифрових технологій у створенні сучасних кінофільмів.

4. Започаткуйте у школі «Годину кіно», завданням якої буде перегляд як класичних, так і новітніх зразків кінематографа з подальшим їх обговоренням.

Робота з додатковими джерелами інформації

Поцікавтеся особливостями різних професій у кінематографі: продюсерів, режисерів, операторів, монтажерів, освітлювачів, гримерів тощо.


УРОК 10. 

Більшість людей на планеті не байдужі до кінематографа. Чому так відбувається? 

Перейди за посиланням, виконай урок

Професії та школи у кінематографі. https://sway.office.com/sFMdMdA4nC561hKa?fbclid=IwAR2-vcydk7SeaZCOGhfGXofUWhQg6FhB6M9Ge2_1GPV2d_xKjWHKe4lzFMU

Жанри кіно https://sway.office.com/peXNyVwjKR48fNcG?fbclid=IwAR0Vlv-AD_dijoEp1mDT67qwIk-E0eixK16syk475fKf0sDj2s_8fmU3yQ0

Тематичне завдання

1. Назвіть види і жанри кінематографа, його художні засоби, відомих акторів і режисерів українського та світового кіно.

2. Поміркуйте, які творчі й технічні професії задіяно в кіноіндустрії.

3. Розкажіть про особливості однієї з кінематографічних шкіл.

4. З якою метою проводять різноманітні кінофестивалі? Назвіть найвідоміші з них.

Робота з додатковими джерелами інформації (на вибір)

Поцікавтеся особливостями проведення кіноподій з відзначення найкращих кінострічок.

Створіть власну «топ-десятку» найкращих кінофільмів. Обґрунтуйте свій вибір, визначте критерії відбору.

Дослідіть самостійно творчість улюбленого актора ігрового кіно. Визначте жанр фільму (комедія, детектив, бойовик, вестерн, мюзикл, мелодрама тощо), роль музики в ньому.


УРОК 9.

Перейди за посиланням, виконай урок

https://nvk51-kovalenko.blogspot.com/p/9.html

Немає коментарів:

Дописати коментар