Мистецтво 8 клас, уроки №1-8

Урок 8. 

Панорама мистецтв: перевіряємо свої досягнення

1. Назвіть стилі мистецтва, поширені в Давній час і в епоху Середньовіччя.

Розгляньте світлини, дайте відповіді на наступні запитання

2. Визначте, до якого стилю належать пам'ятки європейської архітектури. 

3. Яка пам'ятка архітектури України є прикладом романського стилю?

4. Назвіть види монументального живопису. Яким стилям вони притаманні?

5. Порівняйте особливості скульптури античності й Ренесансу.

6. Наведіть приклади синтезу мистецтв у культурі античності, Середньовіччя та Відродження.




7. Що об'єднує ці зображення? Яка ілюстрація зайва? Поясніть чому.

8. Які ознаки притаманні скіфському «звіриному стилю»?

9. Як у давнину називали мандрівних музикантів і акторів у країнах Європи?

10. Назвіть зображені музичні інструменти, епоху їх поширення.

11. Які ілюстрації репрезентують театр античності, а які — Русі-України?

12. Оберіть один із творів мистецтва минулих епох. Схарактеризуйте його стиль, проведіть стильові аналогії з іншими видами мистецтва.

Відповіді надішли на пошту kovalenko_nataiya74@ukr.net


УРОК 7.

Ідеали і образи Ренесансу

  Після Середньовіччя в мистецтві Західної Європи настало гігантське культурне піднесення, злет творчої енергії людства - епоха Відродження (Ренесанс), що тривала майже два століття. Свою назву період отримав у зв’язку з відродженням інтересу до ан­тичного мистецтва, зверненням до нього як до прекрасного ідеалу, взірця.
  Представники Відродження знайшли в античній культурі: прихильність до реальності, радість життя, краса земного світу, велич героїчного подвигу. Першою країною Відродження стала Італія (0).
  

 

Музика Дж. Палестріна. Меса Папи Марчело (11). Дж.Каччіні та Ф.Шуберт «Ave Maria» - порівняти (11).


  


  Архітектура ренесансу відображає відродження класичної культури, що виникла в Флоренції на початку 15 століття і поширилася по всій Європі, замінивши середньовічний готичний стиль.
  Відбулося відродження давньоримських форм: колони, круглі арки, тунельний склепінь та куполи. Основним елементом дизайну був порядок. Знання класичної архітектури надходили з руїн античних будівель. Як і в класичний період, пропорція була найважливішим фактором краси. Архітектори ренесансу знайшли гармонію між пропорціями людей і будівель.
  Яскравим талантом і прагненням досягти художньої довершеності в будівництві уславився архітектор Фі­ліппо Брунелескі. Про зведений за його проектом ку­пол Флорентійського собору Санта-Марія-дель-Фйоре (1) сучасники говорили, що він «здіймається до небес» і ніби «суперничає із самим небом». На спорудження куполів будівничих надихала римська архітектура, зокрема купол римського Пантеону. Проте технологія будівництва відрізнялася від римської.


 

  Художня довершеність, ідеально врівноважена ці­лісність, у якій усе взаємопов’язане, - саме таке враження складається від інтер’єру церкви Санто-Спіріто у Флоренції (2) - ще одного шедевра Брунелескі. Безперервний фриз над арками підкреслює сходження го­ризонтальних ліній в одній точці. Щоб не порушувати цього цілісного враження, митець не використовує в оздобленні внутрішньої частини при­міщення орнаментального декору, скульптури, живопису. У строгому оформленні торжествує принцип гармонії - усі складові інтер’єру здаються так само природними, як і співвідношення частин людського тіла. 


  Витвір Мікеланджело-архітектора - один з найвеличніших храмів світу -  собор Святого Петра  «Ніщо не є величнішим за величезну будівлю з куполом, де у глядача завжди є над головою доказ неймовірної твор­чої міці», - говорив французький письменник Стендаль.

 

  Палаццо Ручеллаї (Флоренція) спроектований Леоном Альберті між 1446 та 1451 рр., та зведений Бернардо Росселліно (4).


  Чорна кам’яниця (Львів) (5). Збудована 1577 року Петром Красовським у стилі ренесансу.


  Скульптура епохи Ренесансу також відроди­лася після тисячолітньої перерви. Важливим досягненням мистецтва того часу стало ство­рення круглої скульптури: статуї почали розглядати як самостійний мистецький твір, їх уже не обов’язково було вписувати в ар­хітектурний ансамбль.
  Митці епохи Відродження надавали вели­чезного значення водночас красі людського тіла і внутрішньому світу людини, а тому прагнули зобразити її якомога правдивіше, передаючи виключно природні пози і рухи. Наслідування природи, реалізм, спостереження за рухами людини, продумана композиція, що базується на поєднанні та контрасті різних ліній, - головні риси скульптури Ренесансу.
  У величних монументальних творіннях Мікеланджело Буонарроті знайшов своє найвище втілення весь досвід скульптури Відродження. Герої генія страждають, розмірковують, раді­ють. У них стільки змісту, енергії і глибини, що милування чудовими роботами майстра не припиниться, імовірно, ніколи.
  

  Пракситель «Гермес» (6).



 Гудон «Вольтер» (7).



Мікеланджело «П’єта» (8). 



Вероккіо «Давид» (9). 



Мікеланджело  «Давид» (10).



  Головною відмінною рисою ренесансного жи­вопису була свобода від суворих обмежень се­редньовічного мистецтва. Об’єктом уваги художника стає «земна» лю­дина. Відтворюючи ідеал людської особистості, діячі Відродження підкреслювали доброту, силу, героїзм людини, її спроможність творити навколо себе новий світ.
  
Образотворче мистецтво Ренесансу знаменує максимальне прагнення до реалізму у відтво­ренні образів. Розвинувся портрет і пейзаж. Також відбулося оновлення релігійних сюжетів. Художники стали бачити світ інакше: в 3D просторі. Митці використовували правило «золотого перетину» в побудові людського тіла.
 
  Епоха Відродження - час великих відкриттів, визначних майстрів і їхніх видатних творів. В цей час художники починають підписувати свої твори.
  Видатними художниками були: Мікеланджело Буонарроті, Леонардо да Вінчі та Рафаеля Санті.
  

    Леонардо да Вінчі «Мадонна в Скелях» (12).




    Леонардо да Вінчі «Іоан Креститель» і «Вакх» змальовані з одного натурщика – учня Да Вінчі (13).




    Леонардо да Вінчі «Прекрасна Ферроньєра» (14).



    Леонардо да Вінчі «Мона Ліза» (14). 





    Леонардо да Вінчі «Анна с Мадонною і маленьким Христом» та «Благовіщення» (15). 




    Леонардо да Вінчі «Таємна вечеря», автопортрет та винаходи Да Вінчі (16).






 Рафаель Санті «Мадонна Конестабіле».  



 Рафаель Санті «Сікстинська Мадонна» (17).





 Рафаель Санті  «Автопортрет»(18).



 Рафаель Санті  «Афінська школа». 



     Мікеланджело Буонаротті  «Автопортрет». 



     Мікеланджело Буонаротті  «Мадонна Доні» (19). 



 Мікеланджело Буонаротті - фрески Сікстинської капели (20).


 


  Лоренцо Коста «Концерт», «Жінка з кімнатною собачкою» (21).



Тестові завдання до теми Ренесанс

Зачинателем архітектури Раннього Відродження вважається:

а) Дж. Бондоне б) Брунеллескі в) Альберті

Ренесанс почався з

а) 12 ст  б) 13 ст  в) 14 ст 

Купол флорентійського собору Санта-Марія-дель-Фіоре збудований за проектом:

 а) Дж. Бондоне

б) Брунеллескі

в) Альберті

Скульптура «Кондольєр Гаттамалата» належить

а) Мікеланджело

б) Верроккіо

в) Донателло 

Статуя пророка Мойсея – це робота:

 а) Мікеланджело

б) Верроккіо

в) Донателло

Інша назва скульптури Мікеланджело «П`єта»

а) Смерть Христа

б) Оплакування Христа

в) Мати і дитя 

Світову славу Леонардо да Вінчі-художнику принесли твори:

а) «Таємна вечеря», «Мона Ліза»

б) «Сікстинська капела»

в) «Сікстинська Мадонна»

Великим мадонеро називають

а) Мікеланджело

б) Донателло

в) Рафаеля

Розпис стелі Сікстинської капели – це робота

а) Леонардо да Вінчі

б) Мікеланджело

в) Ріфіеля

Фреска «Афінська школа» це робота

а) Леонардо да Вінчі

б) Мікеланджело

в) Ріфіеля 

«4 вершники Апокаліпсису» це гравюра

а) А. Дюрера

б) Рафаєля

в) Леонардо да Вінчі 

Основу музичної культури Відродження становили:

а) Псалми, гімни. алілуйний спів

б) григоріанський спів

в) меси, мотети, гімни, псалми

 

УРОК 6. ГОТИЧНИЙ СТИЛЬ

Переглянь відео

https://www.youtube.com/watch?v=ZLpHsT9x1MI


https://www.youtube.com/watch?v=C0nkOMz4ZH4

Тестові завдання «Готичний стиль»

1. Художній стиль європейського пізнього середньовіччя між серединами XII і XVI століть, який найяскравіше виявився в архітектурі та характеризувався легкими гострокінцевими будівлями, стрімко спрямованими вгору, численним оздобленням скульптурами, вітражами, витонченим різбленням з каменю.

a) Античний стиль

b) Готичний стиль

c) Візантійський стиль

d) Стародавнього Єгипту

2. Центром релігійного, культурного та громадського життя того часу став…

a) Імператорський палац

b) Ратуша

c) Міський Собор

d) Міський Майдан

3. Термін «готика» був введений в епоху …

a) Давнього Межиріччя

b) Античності

c) Середньовіччя

d) Відродження

4. Готична архітектура основана на новій конструкції зводу. Це…

a) Звід тримався на стінах

b) Звід опирається на арки

c) Звід опирається на стовпи

d) Звід опирається на арки, а ті на стовпи

5. Картини, виконані фарбами на склі або складені зі шматочківкольорового скла за допомогою свинцевих смужок – це …

a) Орнамент

b) Вітраж

c) Візерунок

d) Вензель

6. Зовні та всередині храми прикрашали …

a) Картини

b) Візерунки

c) Вітражі

d) Скульптури

7. Як називається собор, який описав Віктор Гюго у своєму романі, що розповідає про кохання горбуна до красуні Есмеральди ? Це…

a) Кентерберійський собор

b) Міланський кафедральний собор

c) Кельнський собор

d) Нотр-Дам де Парі

8. Зодчі при зведенні цього собору (а точніше при його реконструю-ванні)  вперше відмовилися від традиційних нормандських круглих арок, створивши готичні стрілчасті арки. Це собор…

a) Кентерберійський собор

b) Міланський кафедральний собор

c) Кельнський собор

d) Собор Парижської Богоматері

9. Готична архітектура зазвичай використовувала…

a) тесане каміння

b) вапняк

c) глину

d) дерево

10. Застосування в архітектурі якого матеріалу дало можливість створювати справжнє готичне плетиво ? Це…

a) Пісковик

b) Мармур

c) Фігурна Цегла

d) Вапняк

11. У готичних статуях скульптори намагалися передати…

a) душевні переживання своїх героїв

b) строгість героїв

c) індивідуальність характерів героїв

d) химерність героїв

12. Образотворче мистецтво готики було тісно пов’язано з …

a) Архітектурою

b) Скульптурою

c) Живописом

d) Розписом



УРОК 5. РОМАНСЬКИЙ СТИЛЬ.



Перенесімося подумки на 500-600 років тому, у часи середньовічної Європи - епоху доблесних лицарів, прекрасних дам та постійних війн між феодалами. Епоху, коли затвердився перший загальноєвропейський стиль - романський, який притаманний насамперед архітектурі.
   


   Архітектура романського стилю відрізнялася оборонним характером - споруди мали масивні стіни, вузькі вікна, високі вежі. Девіз стилю «Мій дім - моя фортеця» рівною мірою визначав архітектурні особливості як світських, так і культових споруд і відповідав способу життя західноєвро­пейського суспільства того часу. Будівлі цього періоду відрізнялися суворою простотою, ясністю об’ємів, важкістю, монолітністю, замкнутістю, відсутністю пишних прикрас. Основним будівельним матеріалом був камінь.
 

 
 Інтер’єри замків прикрашали мисливськими трофеями, зброєю, мечами, щитами, списами, військовими металевими обладунками, що нагадували скульптури. Замки були не дуже зручними: у них було вогко й холодно, провівали протяги. Перші замки не мали скла у вікнах та не були обладнані водогоном. Приміщення освітлювалися смолоскипами з гілок дерев або пучків очерету (0).


   Одна з найбільш вражаючих рукотворних пам’яток України – Кам’янець-Подільська фортеця. Вона розташована в унікальному місці – на березі річки Смотрич, яка утворює тут гранітний каньйон 50 метрів заввишки.
   


Романський стиль в Україні. Собор Бориса й Гліба. Чернігів Романський вплив міг прийти в Україну з Польщі, Угорщини й Чехії. Він найбільше втілений у спорудах Чернігова і Галича, у якому збереглася церква св. Пантелеймона (1194), де романські форми значно переважають візантійські.



   Храми (культові споруди) повинні були вселити віруючій людині думку про її безсилля перед Богом. У них нічого не мало відволікати від старанної молитви. Стіни романських храмів прикрашували фресками та мозаїками.


   

Скульптури використовувалися в основному в зовнішньому оформленні храмів — у вигляді рельєфів. Ними прикрашали тимпани (напівкруглі простори склепінь над входами), а також капітелі колон і декоративні обрамлення стін.



  Для зовнішнього вигляду романських храмів характерні масивність і геометричність архітектурних форм (паралелепіпед, циліндр, напівциліндр, конус, піраміда). Саме в цей період стали широко використовуватися вітражі. (0-1)
  




   Найвідоміші архітектурні памятники романського стилю: 
Церква Нотр-Дам-ля-Гранд у Пуатьє (1) 


Пріорат Серрабони (2) у Франції



Пизанський собор в Італії (3)

 


Церква Сан-Фелікс (4) в Іспанії

 

Церква Валь-де-Бой (5) в Іспанії



Шпеєрський собор в Німеччині (6) (був одним з найбільших будівель світу).

 

 ТЕМАТИЧНІ ЗАВДАННЯ ДО УРОКУ
"РОМАНСЬКИЙ СТИЛЬ"
Виконай тест або творчу роботу

ТЕСТОВІ ЗАПИТАННЯ
1. Стиль, що панував в Європі в ХІ - ХІІ ст..і найповніше виявив себе в архітектурі . Сповнені суворої, урочистої сили церкви й собори прикрашали скульптурним декором і настінними розписами, сюжетами яких були сцени Страшного суду й Апокаліпсису, біблійні сцени. 
Це стиль… 
a. Античний 
b. Візантійський 
c. Романський 
d. Мистецтво Стародавнього Єгипту 

2. Що було характерно для споруд романського стилю? 
a. Високі вежі, колони 
b. Палаци з рельєфами 
c. Базиліки, хрестово – купольна архітектура 
d. Міцність, суворість, дуже вузькі прорізи вікон і дверей з півциркульними арками. 

3. Назвіть види мистецтва романського стилю, що були пов’язані з архітектурою? 
a. Станковий живопис 
b. Монументальний живопис 
c. Скульптура 
d. Графіка 

4. Головним будівельним матеріалом цього періоду був.. 
a. Вапняк 
b. Дерево 
c. Ракушняк 
d. Камінь 

5. Що становило основу романського міста? 
a) Храм
b) Замок 
c) Вежа 
d) Майдан 

6. Найбільша за розмірами церква романського стилю, що збереглась дотепер в Німеччині – це… 
a) Замок Ельц 
b) Шпаєрський собор 
c) Бамберзький собор Св. Петра та Св. Георгія 
d) Тулузька церква Сен-Сернен 

7. Специфічною особливістю англійського культового зодчества є… 
a) Поєднання в одній будівлі типів монастирського і парафіяльного храмів. 
b) Дзвіниця і органний зал 
c) Церкви міста утворили християнський хрест з кафедральним собором у центрі. 
d) Оточеня з трьох боків річкою та густим лісом. 

8. Назвіть собор Німеччини у куполах веж якого помітні елементи готики. 
Це… 
a) Замок Ельц 
b) Шпаєрський собор 
c) Бамберзький собор Св. Петра та Св. Георгія 
d) Тулузька церква Сен-Сернен 
ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ
 Виконайте ескіз храму-фортеці, враховуючи основні принципи архітектури романських культових споруд. Не забудьте про застосування кубів, паралелепіпедів, призм, циліндрів; наявність арок та вузьких прорізів дверей










УРОК 4. ВІЗАНТІЯ. ПЕРЛИНИ КИЇВСЬКОЇ ДЕРЖАВИ. 


      Візантійське мистецтво — стиль в образотворчому мистецтві й архітектурі, що зародився в 4-5 століттях у Візантії (столиці Східної Римської імперії) і поширився в Італії, через Балкани, в Київській Русі, де він існував впродовж багатьох століть.
 Візантійський стиль характеризується важкою стилізацією, надзвичайною виразністю ліній, використанням сталих художніх стереотипів і багатих кольорів, зокрема, золотаВізантійські художники відзначилися у мозаїчних роботах і в ілюструванні книг.

ЕСТЕТИКА ВІЗАНТІЙСЬКОГО МИСТЕЦТВА   

  Храм Софії Константинопольської. 

   


 Мозаїки церкви Сан-Вітале. 

 

 Мозаїки монастиря Дафні. 

 

 Собор Софії в Києві. 
Мозаїка «Оранта». (Собор Святої Софії Премудрості Божої в місті Києві є найдавнішим християнським храмом, що зберігся на східнослов’янських землях. Його було збудовано в ХІ столітті, 1000 років тому. У головному вівтарі Софійського собору на стіні купола знаходиться знаменита ікона-мозаїка Богородиці ХІ ст., яку науковці називають «орантою» за молитовно підняті до неба руки, а народ здавна називає «Нерушимою стіною».) 



 Фрески (від італ. affresco — свіжий) — живопис на вологій штукатурці, одна з технік настінного малярства). 

 


 Мурали - сучасні фрески (м.Київ). 

   

 Ікона «Богоматір Володимирська» 
(Згідно з переданням, у 1131 році Константинопільський патріарх подарував київському князеві Мстиславові Великому. З 1999 року ікона Матері Божої Володимирська перебуває в храмі-музеї святого Миколая в Толмачах при Державній Третьяковській Галереї в особливому куленепробивному кіоті з сигналізацією. Усередині підтримується температура +18 градусів і відносна вологість близько 60 відсотків). 

   
Книжкова мініатюра (витвір образотворчого мистецтва невеликого розміру в книгах).

    

Слухання музики: О.Кошиць «Тіло Христове». Стародавні візантійські розпіви.


Мозаїки в сучасному мистецтві  

   

Завдання: Створи мозаїчну композицію (сюжетну або орнаментальну). Для роботи використай кольоровий папір.


Урок 3. Памя'тки мистецтва Північного Причорномор'я і Скіфії.


Скіфи на території України


СКІФСЬКА ПЕКТОРАЛЬ


Кочові народи та античні колонії на території України





Віртуальна екскурсія по місцях, де виникають найдавніші міста на території сучасної України. Сьогодні це - пам'ятки археології.іії.




МУЗИЧНА КУЛЬТУРА 

Абсолютный слух о "Скифской сюите" Сергея Прокофьева


ПЕРЕВІР СВОЇ ЗНАННЯ 
ВІДПОВІДІ НАДІШЛИ НА ПОШТУ

kovalenko_nataliya74@ukr.net

Тест   до теми   

“Пам'ятки мистецтва Північного Причорномор'я і Скіфії ” 

1. Скіфи - це:

а) мирні осілі племена;

б) переселенці зі Стародавньої Греції;

в) войовничі кочові племена.

2. Магічні властивості, за віруваннями скіфів, мав такий метал:

а) золото;

б) срібло;

в) мідь.

3. Найбільшим археологічним  відкриттям 20 ст, світовим шедевром вважають золоту пектораль, знайдену в:

а) кургані Солоха;

б) Чортомлицькому кургані;

в) кургані Товста Могила.

4. Пектораль - це:

а) зброя, прикрашена дорогоцінними каміннями;

б) пояс зі золотою пластиною;

в) нагрудна  прикраса.

5. Степові кургани - це:

а) храми;

б)  місця поховання;

в) місця для святкувань.

6. Звіриний стиль — назва стилю, що  характеризується особливою манерою зображення тварин,  поширений в стародавньому мистецтві :

а) скіфів;

б) греків;

в) римлян.

7.  Ольвія, Херсонес, Пантікапей — міста засновані :

а) скіфами;

б) давніми римлянами;

в) давніми греками.

8. Грецькі колонії виникли в Криму в :

а) 8 ст. до н. е.;

б) 10 ст. до н. е.;

в) 1 ст. н. е.

9. Головний торговельний, ремісничий та культурний центр, місто — поліс, назва якого перекладається як «рибний путь»:

а) Пантікапей;

б) Тірітака;

в) Ольвія.

10. Грецька назва річки Дніпро - :

а) Славутич;

б) Борисфен;

в) Данапріс.

11.  За мотивами історії скіфів була написана «Скіфська сюїта» композитором:

а) С. Прокофьєвим;

б) П. Чайковським;

в) М. Глінкою.

12. Продовжіть речення: «Про музичне мистецтво скіфів і греків-переселенців...:

а) нічого не відомо;

б) свідчать знахідки музичних інструментів, їхнє зображення на виробах ужиткового мистецтва.



Урок 2. Мистецтво античності - колиска європейської цивілізації.

Кожен період в історії світової культури по-своєму цінний. Але не випадково особливу роль відведено античній культурі. І література, і мистецтво, і драматургія, і філософія античного світу стали відправною точкою у подальшому розвитку всієї європейської культури.

        

           Музы, музей, музыка - слова однокоренные и пришли к нам из Древней Греции.
Эта цивилизация дала нам основу многих явлений современного общества. В том числе, во многом повлияла на развитие музыкального искусства. Однако услышать древнегреческую музыку мы не можем. В этом сюжете мы расскажем "В двух слова" о том, какой она была и какое значение имела в древнегреческом обществе. Какое отношение к музыке имеет астрономия? Как с музыкальным искусством связан математик Пифагор? Может ли музыка влиять на развитие общества? На эти вопросы мы постараемся ответить в нашем сюжете.
                                                                                             
Мистецтво Давньої Греції 
              
 
               МИСТЕЦТВО СТАРОДАВНЬОГО РИМУ
             

                    АРХІТЕКТУРА ТА СКУЛЬПТУРА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ
             

                   АНТИЧНА КЕРАМІКА
                
Вазопис -декоративне мистецтво
Стародавньої Греції.
Перейди за посиланням, ознайомся з античними видами вазопису детальніше, виконай за бажанням творче завдання.

https://sway.office.com/rHVOrXFV63ZCRyvp?fbclid=IwAReN6fCvqlcBY363IclmIB2-P0TnXp5DRKqhavL18uD4FGFN808T408vh8

РОЗКАЖИ

1. Що означає античний стиль?

2. Періоди розвитку античного стилю?

3. Що складає основу античної культури?

4. На які види розділяють античний вазопис?

5. Які сцени зображували на античних вазах?


Урок 1. Таємниці мистецтва Стародавнього Єгипту.

Єгипетська цивілізація, що розвивалась упродовж тритисячолітньої історії до нашої ери, сформувала високохудожні традиції, які мали величезний вплив на подальший розвиток світового мистецтва. У чому ж полягають секрети єгипетського стилю?

ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО

                           
                                                           Музичне мистецтво

Музика давніх єгиптян не збереглася до нашого часу. Натомість виникло чимало авторських творів, навіяних образами країни фараонів.

Однією з найвідоміших у світі опер про добу Стародавнього Єгипту є «Аїда», створена Джузеппе Верді. Щороку, у долині, неподалік стародавніх Фів, просто неба відбувається ця вистава. Саме тут, відповідно до сюжету, зародилося трагічне кохання єгипетського полководця Рада-меса і рабині Аїди — доньки ефіопського царя, з яким воюють єгиптяни.

Дж.Верди. Триумфальный марш из оперы "Аида"


На сцену возвращается «Дочь фараона» - балет, поставленный по мотивам Мариуса Петипа в 2000 году французским хореографом Пьером Лакоттом. Масштабные сцены эффектны и выразительны. Постановка Мариуса Петипа вдохновила хореографа на собственную версию экзотического Египта, с невольницами, фараонами, жрецами, красавицами. Для либретто Лакотт использовал повесть Теофиля Готье «Роман мумии». В отличие от голливудских страшилок, обошлось без ритуальных жертвоприношений, хотя не без таинственных перемещений.
БАЛЕТ «Дочь фараона» к 200-летию Мариуса Петипа.

Балет "Дочь фараона" 



Завдання

 

За бажанням у вільний час виконайте за власними ескізами прикраси, застосовуючи бісер, намисто, ґудзики тощо.

Мистецька скарбничка

Капітель — верхня частина колони, на яку спирається балка.

Канон: в образотворчому мистецтві — художнє зображення за певними правилами; у музичному мистецтві — поліфонічний твір, у якому всі голоси виконують одну мелодію, вступаючи по черзі.


  • 1. Які ви знаєте архітектурні шедеври Стародавнього Єгипту? Назвіть особливості стилю єгипетського зодчества.
  • 2. Які види скульптур існували в мистецтві Стародавнього Єгипту?
  • 3. Розкажіть про канони зображення фігури людини, яких дотримувалися єгипетські митці в давнину.





Немає коментарів:

Дописати коментар