(ДОМАШНЄ) НАВЧАННЯ 5 клас, 7 клас, 9 клас (індивід. навч)

ІНДИВІДУАЛЬНЕ  НАВЧАННЯ  
9-Б мистецтво (27.03.2020)
УКРАЇНСЬКЕ КІНО

ПРОЧИТАЙ ТЕКСТ
Українському кіномистецтву минуло вже понад 100 років! Воно веде свою історію з 1907 року, коли в Одесі було створено перше приватне кіноательє, яке поступово переросло в кінофабрику. Виникли й інші кіноосередки. Для фільмів за участю Віри Холодної — легендарної зірки німого кіно, яка народилася в Полтаві й багато знімалася в Одесі, було побудовано знімальний павільйон. Після націоналізації приватні установи реорганізували в державну кінофабрику, на її основі створили Одеську кіностудію, що стала центром кіновиробництва. У 1928 р. було відкрито кінофабрику в Києві (нині — Національна кіностудія художніх фільмів імені
О. Довженка).
Перші кроки українського кіно — від документальних до ігрових стрічок — суголосні загальноєвропейським пошукам. Проте на відміну від країн Європи, де перевагу надавали жанрам комедії, мелодрами й авантюрного фільму, піонери вітчизняного кінематографа насамперед приділяли увагу екранізації популярних вистав, у яких грали корифеї українського театру. Наприклад, «Наталка Полтавка» (з Марією Заньковецькою в головній ролі), «Наймичка» за оперою М. Вериківського та поемою Т. Шевченка, «Москаль-чарівник» і «Богдан Хмельницький». Упродовж наступних десятиліть жанр екранізації літературної класики відігравав істотну роль в українському кіно.
ДІЗНАЙСЯ БІЛЬШЕ ЗА ПОСИЛАННЯМ
ПІДРУЧНИК с.148-159

                                                 З ІСТОРІЇ ШЕДЕВРА
Маніфестом українського поетичного кіно вважають кінокартину «Тіні забутих предків» (1964) за однойменною повістю М. Коцюбинського. Історія про гуцульських Ромео і Джульєтту — Івана та Марічку, про трагічне кохання, що розквітло всупереч ворогування їхніх родів. Фільм знімали у природних декораціях села Криворівня Верховинського району Івано-Франківської області. Саме тут була написана повість. Важливою рисою фільму, знятого режисером Сергієм Параджановим (1924-1990), став специфічний підхід до народної культури: не екзотичний колорит обрядів і розваг чи антураж одягу, побуту, говірки, а справжня народна стихія життя персонажів. Режисеру вдалося створити творчий ансамбль однодумців: акторів Івана Миколайчука, Лариси Кадочнікової, Миколи Гринька та ін., оператора Юрія Іллєнка, композитора Мирослава Скорика, художника-постановника Георгія Якутовича. І Знакова постать нашої культури — Іван Миколайчук (1941—1987), який зіграв головну роль, став обличчям України, втіленням її національного духу. Музику до фільму написав М. Скорик. Окрім того, картина насичена різножанровим музичним фольклором: мелодії весільних музик, голосіння, веснянки, колядки та щедрівки. У стрічці звучать поширені в Карпатах інструменти: сопілка-денцівка, флояра, коза, дримба, трембіта. Ридаючі голоси трембіт надають подіям особливого емоційного забарвлення, підкреслюючи колорит легенди. Музика стала одним з головних компонентів образної структури фільму. На момент виходу на екрани фільм мав ефект естетичної бомби. Такі ознаки «поетичного кіно», як складна мова, сповнена метафорами й алегоріями, логіка символічних асоціацій, породжували численні дискусії, розділяючи фахівців на його захоплених прихильників і противників, які звинувачували творців в архаїзмі й етнографізмі, буцімто несумісних із сучасністю. Справедливість високих оцінок була підтверджена часом. Але тоді поетичне кіно опинилося під забороною. У 1973 р. С. Параджанова заарештували й засудили на п’ять років.
Фільм демонструвався за кордоном під назвою «Червоні коні» й отримав нагороди на міжнародних фестивалях у Римі, Салоніках («Золота медаль» за режисуру), аргентинському місті Мар-дель-Плата (за операторську роботу). 
 ПЕРЕГЛЯНЬ ВІДЕО
Х/ф «Тіні забутих предків» режисера Сергія Параджанова
 ЗАВДАННЯ
Запитання для самоперевірки
Увага! Учні 8-9 класів відповідають письмово.
1 Кого вважають фундатором українського кіномистецтва?
2. Розкажіть про особливості українського ігрового кіно і його представників.
Які картини ввійшли до скарбниці світового кіномистецтва?

ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ ( одне на вибір)
1. Професійні випробування. Уявіть себе кіно продюсером. Який твір класичної або сучасної української літератури ви обрали б для екранізації? Яких акторів потрібно запросити на кастинг? Обґрунтуйте свій вибір.
2. Схарактеризуйте досягнення українських митців у царині анімаційного кіно. Перегляньте кілька згаданих у підручнику мультиплікаційних фільмів. 
Висловіть власні судження щодо їх змісту і художніх особливостей.
Залиш коментар на блозі (головна сторінка), відправ (за можливістю) свою творчу роботу на kovalenko_nataliya74@ukr.net
                                                           БАЖАЮ УСПІХУ!

9-Б мистецтво 17.04.2020
       Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки.
          Популяризація мистецької спадщини


Перейди за посиланням, дізнайся більше!



УВАГА!
Відправ, за можливістю, свою творчу роботу на kovalenko_nataliya74@ukr.net

БАЖАЮ УСПІХУ!
 ІНДИВІДУАЛЬНЕ (ДОМАШНЄ) НАВЧАННЯ
 на 2019-2020 навчальний рік
5 клас                                                 
МИСТЕЦТВО
ІІ семестр. Синтез і взаємодія мистецтв
ТЕМИ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ
1. Цирк – мистецтво, сповнене радості
ХПД: створення запрошення на циркову виставу (змішана техніка: аплікація, графічні матеріали).
2. Архітектурний ансамбль.
Синтез мистецтв в архітектурному ансамблі.
СОМ: зразки архітектурних ансамблів (Почаївської Лаври, Кам’янець – Подільської фортеці), Дж.А.Каналетто Площа Святого Марка; вітражі Страсбурзького собору.
ХПД:створення імітаційного вітража «Смачний натюрморт» для шкільного кафе (аплікація).
3. Карнавал. Венецианський, Бразильський та інші карнавали.
Синтез мистецтв на карнавалі. Музика на карнавалі.
СММ: Н. Паганіні «Венеціанський карнавал», Ж.Б. Арбан «Карнавал у Венеції»; С.Абреу «Бразильський карнавал».
СММ: карнавальні маски, костюми, грим.
ХПД: створення маски «Відважний лицар» (для хлопців) (колаж)
4. Кіно і цирк Сходу.
Індійський Болівуд.
Японське аніме.
Китайський цирк.
ХПД: створення ескізу ширми з рослинними мотивами та образами фантастичних декоративних птахів для китайської опери (техніка за вибором учня).
Відправ, за можливістю, свою творчу роботу на kovalenko_nataliya74@ukr.net

БАЖАЮ УСПІХУ!
ІНДИВІДУАЛЬНЕ (ДОМАШНЄ) НАВЧАННЯ
5 клас
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Варіант 1.
Проект 1: Плоска м’яка іграшка
Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
Проект 2: Лялька-мотанка (оберіг)
Основна технологія: технологія виготовлення ляльки-мотанки
Варіант 2
Виконати два вироби обираючи будь-які технології (моделювання, конструювання, вироби з паперу або пластику, випилювання з деревини, вироби з ниток).
Відправ, за можливістю, свою творчу роботу на kovalenko_nataliya74@ukr.net

БАЖАЮ УСПІХУ!
            
 ІНДИВІДУАЛЬНЕ (ДОМАШНЄ) НАВЧАННЯ
 7 КЛАС
 МИСТЕЦТВО
ТЕМИ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ
ЧАСТИНА2  НОВІТНІ МИСТЕЦЬКІ ЯВИЩА. ДИЗАЙН
Скорочення ХТД - Художньо Творча Діяльність
1.Зміст і форма графічного дизайну. Дизайн.
ХТД Виконання малюнку на тему «Дивовижний світ природи».
2. Мистецтво книги. Ілюстрація.
ПМ Георгій Нарбут.
ХТД Виконати ілюстрацію до твору Г. Х. Андерсена «Снігова королева». (живописні матеріли).
3. Промисловий дизайн гармонізує побутові речі.
Промисловий дизайн.
ХТД Розробка дизайну годинника для прикрашання інтерʼєру приміщення- власної кімнати, кухні чи вітальні (матеріали на вібір)

4. Ландшафтний дизайн.
ХТД створення куточку відпочинку або клумбу для прикрашання власного двору, шкільної території.
Відправ, за можливістю, свою творчу роботу на kovalenko_nataliya74@ukr.net

БАЖАЮ УСПІХУ!
ІНДИВІДУАЛЬНЕ (ДОМАШНЄ) НАВЧАННЯ
7 клас
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Варіант 1.
Проект 1: Плоска м’яка іграшка
Основна технологія: технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом
Проект 2: Лялька-мотанка (оберіг)
Основна технологія: технологія виготовлення ляльки-мотанки з тканини або ниток.
Варіант 2
Виконати два вироби обираючи будь-які технології (моделювання, конструювання, вироби з паперу або пластику, випилювання з деревини, вироби з ниток).
Відправ, за можливістю, свою творчу роботу на kovalenko_nataliya74@ukr.net

БАЖАЮ УСПІХУ!





Немає коментарів:

Дописати коментар